Nutritie&Fitness&Frumusete

18 Reguli de aur pentru un corp perfect si o minte sanatoasa – Partea II

De on 27 februarie 2017

Respecta tips-urile de mai jos si nu va mai trebui sa te preocupe vreodata fluctuatiile de greutate. Motivatia te va ajuta sa incepi, iar puterea obiceiurilor dobandite pe parcurs sa continui. Iti propun un regim de viata echilibrat, care sa iti permita sa gusti cate un pic din toate, sa te simti fabulos si sa arati fit. Uite care sunt regulile de baza pe care eu le aplic de 10 ani si functioneaza de minune!

                7. Redu consumul de alcool, tutun si cafea.

Un pahar de vin sau o ceasca de cafea zilnic este chiar indicat pentru o viata sanatoasa, insa vorba – tot ce e bun, ingrasa, este ilegal sau provoaca dependenta se aplica si in cazul de fata.

Alcoolul este, dupa zahar, alimentul care ingrasa cel mai tare. Evita alcoolul intrucat contine foarte mult zahar; incearca sa bei vin sec (150 calorii/per pahar) si evita bauturile dulci (lichior, Martini), berea sau taria. Nu uita sa bei in paralel cu un pahar de alcool – 2 pahare de apa (alcoolul deshidrateaza ingrozitor organismul).

Tigarile contin cele mai nocive 10 substante descoperite vreodata, imbatranesc tenul, duc la impotenta/infertilitate si favorizeaza dezvoltarea a multiple forme de cancer.

                  8. Orice aliment consumat intr-o cantitate prea mare ingrasa, inclusiv fructele!

Multe persone aleg sa manance fructe seara, fara limita de consum pe principiul ca nu ingrasa. Adevarul crud e ca orice consumat exagerat iti ofera mai multe calorii decat ai nevoie. Echilibrul este secretul mentinerii aceleiasi greutati. Alege langa o sursa de proteina (carne/peste/oua/branza) o salata mare din legume verzi.

                 9. Abdomenul se face in bucatarie!

Pentru cei care fac sute de abdomen in sala de fitness, am o veste pentru voi – daca doresti sa faci toate patratelele sa iasa la iveala atentie la alimentatie. Corpul este construit de la natura cu toate pachetelele de muschi, doar ca noi avem grija sa le acoperim cu grasime manacand paine, ciocolata, paste, pizza si fursecuri.

Visezi la un abdomen de invidiat? Scoate din alimentatie carbohidratii rai si grasimile nesaturate si diversifica antrenamentele pentru abdomen. Muschiul are memorie, asa ca incearca vii la fiecare antrenament cu alte tipuri de exercitii noi.

Documenteaza-te pe google inainte de a merge la sala pentru a- ti face un plan clar privind antrenamentul din respectiva zi sau ia-ti un antrenor personal.

 

                       10. Fa diferenta intre foame si sete.

De multe ori interpretam gresit nevoile corpului; daca ai semnale ca ti-ar fi foame, bea intai o cana de apa si vezi daca apoi iti mai e foame.

Deshidratarea si foamea sunt gresit intelese de noi uneori; asculta-ti corpul.

                    11. Mancarea nu iti rezolva problemele.

Incercam sa umplem un gol emotional (lipsa dopaminei din organism responsabila cu fericirea) cu alte adjuvante. Ideea nu e rea, problema e ca am ales gresit solutia.

Organismul se incarca cu serotonina facand dragoste, mancand ciocolata, prin sport sau facand plaja. Daca te simti trist incearca celelalte optiuni, mai putin nesanatoase pentru a-ti lua doza de fericire!

                 12. Renunta la dietele ce promit ”marea cu sarea”.

Singura dieta care ai voie sa o faci de doua – trei ori pe an este de detoxifiere; in rest uita de retetele magice (dieta cu supa de varza, cea cu sirop de artar, etc.) pentru ca iti da peste cap tot organismul. Lipsindu-te de multi nutrienti necesari corpului, vei obtine efectul de yo-yo.

Ce este yo-yo? Imagineaza-ti ca te afli in desert si treptat ti se termina proviziile; corpul nostru a fost creat atat de inteligent incat atunci cand observa ca nu primeste toate substantele nutritive necesare incepe sa isi faca provizii, adica incepe sa depuna pe corp inclusiv marul pe care il mananci, incercand disperat sa conserve energie (uite si de ce, metabolismul se slabeste).

Corpul nu stie ca tu vrei sa slabesti doar cateva kg pentru ca respectiva dieta apare ca un soc pentru organism. Intrucat numarul caloriilor intr-o dieta este foarte mic, slabesti intr-adevar, dar imediat dupa ce renunti sa (mananci o zi iaurt, o zi salata si o zi carne / mananci doar salata/ mananci doar supe ) o sa te ingrasi dublu. Va interveni efectul din desert de conservare despre care am discutat mai devreme.

Deci nu, dietelor! Da, perioadelor de detoxifiere! Slabirea sanatoasa presupune un deficit zilnic de maximum 400 kcalorii pe zi. Cel mai sanatos ar fi sa creezi acest deficit caloric printr-o sedinta de antrenament fizic.

Atat pentru astazi, revin curand cu urmatoarele urmatoarele reguli care te vor ajuta sa arati exceptional. Pentru a nu pierde continuarea, profită de ocazie și abonează-te AICI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații de care ai nevoie!

 În plus, dacă ți-a plăcut cu adevarat ceea ce ai aflat, nu uita să-i dai un like acestui articol și să-l distribui mai departe!

TAGS
RELATED POSTS

Lasă un răspuns

ABONARE

NEWSLETTER

Vrei sa stii ce e mai important in materie de nutritie, cariera, carti, dragoste,hobby-uri? O dezvoltare personala pentru femei?
Introdu adresa ta de email mai jos si iti voi trimite regulat sfaturi prin email.

x
Da-mi un like:Deja ma urmaresti? Poti inchide tab-ul!
%d blogeri au apreciat: